Breaking News

Sorular ve Cevaplar

 1. Biraz o yüzden çokça saçmalıklarından.

2. Hayır sana karşı hislerim arkadaşça değildi. Olması gerektiği gibiydi. Aksine o şahısa ciddi bir hoşlantım yoktu.

3. Hırsız olduğunu bilmeseydim de sonuç değişmezdi uzun veya kısa bir ilişki yaşamazdım. Sevgiye dönüşmezdi.

4. Soru yoksa cevapta yok.

5. Sen olmasaydın düşünürdüm.

6. Sana karşı tutumum mecburiyet, sevgi ve vicdaniyetti. 

Mecburiyet ve Vicdaniyet: İnsanlıktan çıkıp başta kendine maddi manevi zarar vermen. Sonra düşmemen gereken seviyelere düşüp gelecek hayatındaki imajını dahi sarsman endişesi.

Sevgi: <3 (Dış görünüş umursanmaksızın.)

7. Artık kısa süreli beraberlikler düşünmüyorum. Daha ciddi şeyler olmalı hayatımda.

8. Kafaya taktığın gibi bir sır veya şeytan tüyü yok. Her şey standart. Bu sorunun tek açıklaması bir taraf iterken, bıktırırken diğer tarafın sorunsuz oluşu. Sen itip, saçmalayıp hatalar yapıp bunu tekrarladın kırk yılda birde ben iyiyim deyip dalga geçtin. Sonra olanlar için kendini savunup ben o zaman iyiydim zararsızdım dedin.

9. Biraz ama o yüzden kapatmadım. Gerçekten kafamı dinlemek istedim.

No comments